Nejčastější dotazy
Vztahuje se pojištění Allianz na COVID-19?
- krytí rizik spojených s onemocněním COVID-19 se vztahuje na všechny země světa bez ohledu na oficiální varování od vládních, nebo jiných oficiálních státních doporučení své domovské země (ČR), nebo doporučení místnách úřadů v cílové destinaci
- více informací nalezdete zde
Co kryje pojištění Allianz?
- léčebné výlohy v zahraničí v souvislosti s onemocněním pojištěného, včetně onemocnění COVID-19 v případě dodržení podmínek viz výše
- pojištění odpovědnosti, úrazu, zavazadel
- pojištění stornovacích poplatků se vztahuje na zrušení zájezdu/letenky/ubytování z důvodu onemocnění COVID-19 (za onemocnění se považuje i pozitivní test bez příznaků)
- pojištění předčasného či opožděného návratu z cesty
- podrobné informace naleznete zde
Kdy lze sjednat pojištění storna?
- nejpozději následující pracovní den po zakoupení služby nebo
- do 21 dnů od zakoupení služby ale zároveň více než 30 dní před odletem
- pokud nelze splnit ani jednu předchozí podmínku, nelze již pojištění na storno dodatečně vystavit