TravelMedik
Asistence česky mluvícího lékaře na vašich cestách....
... Vás nechá hodit za hlavu obavy ze zdravotnických zařízení v zahraničí z důvodu jazykové bariéry, či nedůvěry v kvalitu zdravotní péče.
Mějte pro případ zdravotního problému na vašich cestách jednoduchou možnost konzultace s česky hovořícím odborným lékařem, který s vámi prodiskutuje symptomy a poskytne informace k aktuálním potížím.
Co Vám TravelMedik poskytne?
Nepřetržitou možnost videokonzultace zdravotního problému / stavu s lékařem potřebné odbornosti a doporučený postup při neakutních zdravotních obtížích.
Vysvětlení příznaků onemocnění a možná řešení situace s ohledem na okolnosti.
Konzultaci lékařské zprávy a výsledků laboratorního vyšetření, pokud již proběhlo v rámci pobytu, informace o účinných látkách předepsaného léku a rada, jak vhodný lék v místě pobytu získat.
Zápis z konzultace s odborným lékařem v češtině, angličtině a případně v jazyce země, ve které se nacházíte.
Jak asistenční služba funguje?
TravelMedik asistenční služba je na vašich cestách k dispozici 24/7.
Aby Vám TravelMedik fungoval jak má, je potřeba mít vždy mobilní telefonní číslo (pokud používáte lokální / koupenou simkartu, je potřeba tam uvést toto číslo) a přístup k datům.
V případě, že nastane na vaší cestě zdravotní problém a potřebujete konzultaci, navštívíte speciální web stránku TravelMedik, kde ověříte po zadání identifikačních údajů svůj nárok na službu. Tento unikátní odkaz a informace o postupu dostanete v potvrzení po nákupu služby.
Po ověření na této webové stránce obratem obdržíte formou SMS odkaz, který vás propojí s chytrým on-line zdravotním formulářem, kde uvedete příznaky a aktuální informace o zdravotním problému (je to krátký a jednoduchý proces plně v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů. Vaše data jsou s námi v naprostém bezpečí).
Informace z formuláře zhodnotí zdravotnický personál a předá dle potřebné odbornosti přísušnému lékaři (např. pediatr, internista, praktik atp.)
Lékař se seznámí s formulářem a během několika minut je připraven k videohovoru. Přijde vám druhá sms zpráva s dalším odkazem. Kliknutím na odkaz vstoupíte do virtuální čekárny, kde čekáte na spojení s lékařem. Během několika málo okamžiků se s ním spojíte a konzultujete váš zdravotní problém.
Po ukončení konzultace lékař připraví záznam z konzultace, uloží ji do interního systému (povinnost ze zákona), a tato je automaticky archivována a odeslána na váš e–mail. Upozorňujeme, že se nestáváte automaticky pacientem příslušného lékaře, takže žádné obavy. Jde pouze o konzultaci zdravotního problému a doporučení řešení vzhledem k situaci a místu, kde se právě nacházíte.
Na základě GPS polohy nebo informace o vaší lokaci systém připraví orientační překlad pro místního lékaře. Budete tak mít záznam z konzultace v češtině a orientační překlad do angličtiny a místního jazyka.
Co je potřeba mít na paměti?
Žádný z těchto výstupů nenahrazuje lékařskou zprávu.
Překlady do angličtiny a lokálního jazyka jsou jen orientační.
Asistenční zdravotní služba TravelMedik je konzultací zdravotního stavu pacienta, nenahrazuje zdravotní péči ani diagnostiku běžně hrazenou zdravotním pojištěním, nestanovuje léčebný plán a nenahrazuje akutní péči.
Asistenční služba se také nevztahuje na události, které nastaly před odjezdem do zahraničí.
Kolik služba TravelMedik stojí?
Cena pro jednotlivce je 199 Kč za 1 osobu na celou délku pobytu, ke kterému se zakoupená služba TravelMedik váže a je za jedno její využití.
Kontakt
V případě jakýchkoliv dotazů se na nás můžete obrátit:
+420 221 592 159
info@orbix.cz